Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/euroznvj/public_html/wp-content/plugins/jupiter-donut/includes/helpers/minify/src/Minifier.php on line 227
Костадин Богдански, ръководител на търговски отдел: Откриваме нови възможности за оптизмизиране на разходите на клиента в логистичен план | Ойрошпед
 In За нас

Когато имаш стимула да осъществиш нещо хубаво, всичко стартира с енергията. След това се намесва амбицията, тежката работа, а с тях и добрите резултати.

Търговски отдел към ОЙРОШПЕД е млад, амбициозен и зареден с правилната нагласа към работата си. За тази заразяваща амбиция, бъдещите планове, постигнатото до момента и позитивизма на работното място говорим с Костадин Богдански, ръководител търговски отдел към Ойрошпед АД.

„В нашата работа на първо място винаги стои клиента. Концепцията и начинът ни на работа се свежда до личното отношение към него, което включва детайлно познаване на бизнеса, с идея нашият екип да се превърне в неформална част от екипа на клиента“, споделя Костадин.

Но не само сближаването играе важна роля при привличането на потенциален клиент или партньор, продължава той. „Търговски отдел се стреми да помага в търсенето на нови възможности за оптимизиране на разходите на клиента в логистичен план, с цел освобождаване на повече средства за развитието на неговата дейност. Понякога единствено консултираме, просто да помогнем на насрещната страна да се развива, за да изградим пълноценно партньорство с тях в бъдеще.

Търговски отдел е част от ОЙРОШПЕД вече трета година, като разраства екипа си всяка година. Костадин споделя, че за него водеща цел при ръководенето на отдела е да направи, така че всички да вървят напред, да се развиват и най-вече – да бъдат добронамерени и съвестни към клиентите си. „Много важно е да успеем да спазваме обещанията си, да поддържаме високо ниво на проследимост на процесите по доставките на клиента, защото именно това е нашата работа – клиентът да остави транспортите в наши ръце“, допълва той. „Ежедневието на хората става все по-забързано и всичко между 09:00 и 18:00 часа се превръща в непрестанно усилие да свършим повече работа. Ние искаме да работим с удоволствие и да пренесем същото отношение и към нашите партньори.“

Думите са силно оръжие, особено когато вървят редом с действия и успешни резултати. Само през първото полугодие на годината, Търговски отдел на Ойрошпед бележи 40% ръст на резултатите на отдела, спрямо първото полугодие на 2016 г . Други постижения на отдела са новата групажна линия с Иран, двойно увеличение на работата им в страната, посредством Ойрокуриер ЕООД, нови мащабни проекти с ключови клиенти в страната от сектор семена и препарати, тютюневи изделия, както авточасти и медицински консумативи.

Структурата на екипа е добре предвидена с цел оптимизиране на работния процес. Търговците се разделят на 3 екипа с разнообразни функции и строга организираност на работа, отчетност и поставяне на цели. Екип “Клиентско Обслужване“ се грижи за лоялните ни клиенти и това те да бъдат щастливи с нас. „Доверието е дългосрочен процес, върху който ние непрекъснато работим и се развиваме. Вярваме, че съвместния ни път е най-ефективен, когато непрестанно работим по усъвършенстването на съвместната ни работа“, споделя Костадин.

Според Костадин, силните страни на Търговски отдел са екипността и желанието на всеки един колега в отдела да допринесе с предложения и идеи.  „С цел да бъдем по-близко да партньорите ни, в края на миналата година организирахме коледно парти в Комеди Клуб със специална комедийна програма. Там успяхме да се срещнем с клиентите си лице в лице, да пообщуваме в неформална обстановка, да се опознаем по-добре и да се посмеем заедно. Надявам се, че те също ценят това и приемат нашето послание“, добави още той.

Освен полезното при извършването на работата с клиента, Търговски отдел не оставя настрана и човешкия фактор. Все по-ценно става съчетанието от добре свършена работа и приятелско отношение в общуването с клиентите. „За нас е важно да бъдем открити, честни и да държим позитивно лично отношение с всеки един, защото това прави работата и на двете страни по-приятна“

Доколкото до предстоящите мащабни проекти, те са насочени към изграждането на нов екип, който да акцентира върху ефективното обгрижване на лоялните клиенти на Ойрошпед, както и проследяването на всички процеси и изчистването на малките детайли в работата в екипа. „Това силно се цени от нашите клиенти и веднага има резултат“ – споделя Костадин „ниско ниво на рекламации, бърза комуникация по доставките, положителна нагласа в съвместната работа е главната ни цел“.

Recent Posts