КАРИЕРИ

Уважаеми бъдещи колеги в ОЙРОШПЕД,

Благодарим Ви за проявения интерес да станете част от нашия екип!

Като бизнес организация, която дава импулс за развитие в сферата на спедицията и логистиката в България, ОЙРОШПЕД търси да присъедини към екипа си мотивирани и отговорни хора.

Водени от принципа за адаптивност и гъвкавост, бихме могли да намерим индивидуална за Вашата личност възможност за реализация в нашата компания.

Моля изпратете Вашата кандидатура за работа на следния адрес: jobs@eurosped.bg

Актуални свободни позиции:

СПЕДИТОР МЕЖДУНАРОДНА АВТОМОБИЛНА СПЕДИЦИЯ с отличен немски език

OЙРОШПЕД АД е първото българско дружество за спедиция и логистика, създадено след 1990 год. Групата развива дейности свързани с международен автомобилен транспорт, с приоритет групажни пратки, складова логистика и отдаване на складове и офис сгради под наем, въздушен и морски транспорт и спедиция, включително цели контейнери, митническо обслужване и складиране, куриерски услуги и вътрешен транспорт, информационни технологии (софтуерни и хардуерни решения за логистиката).

Във връзка с увеличаване обема на работа, Ойрошпед АД предлага работа за позиция:

СПЕДИТОР МЕЖДУНАРОДНА АВТОМОБИЛНА СПЕДИЦИЯ с отличен немски език

Вашите отговорности ще бъдат:

  • да контактувате с клиенти, да приемате и изпълнявате заявки от клиенти;
  • да организирате транспорта на групажи, частични и комплекти товари по внос и износ с наети камиони;
  • да подготвяте оферти за конкретни запитвания;
  • да координирате и организирате бързо и качествено дейностите, свързани със запитвания и заявки от клиенти за транспорт на групажни товари. Да избирате превозвачи за изпълнение на постъпилите заявки на базата на постоянните доставчици или възможността им за извършване на услугата;
  • да договаряте с избраните превозвачи цени и срокове на доставка, съобразно изискванията на клиента – изпращач. Максимално ефективно да групирате пратките и да изготвяте всички необходими транспортни документи с цел безпроблемен транспорт на стоките;
  • да подавате навреме информацията, която засяга клиентите;
  • да следите движението на товарите, причините за евентуално закъснение и предприемате действия с оглед доставка в срок до крайния клиент;
  • да въвеждате коректна информация в специализиран софтуер и своевременно да откривате и архивирате документите по сделките;
  • отговаряте за фактурирането и събирането на дължимите плащания от крайните клиенти;
  • да проучвате и анализирате пазара, да контактувате и привличате нови клиенти, да подобрявате качеството на обслужване на съществуващите клиенти на фирмата;
  • да участвате в разработването на нови логистични услуги.

 

Изискванията към Вас са :

  • Езикови умения: отлично владеене на немски език писмено и говоримо. Втори език е предимство;
  • Образование: предимство е, ако имате висше образование;
  • Личностни качества и умения: отлични комуникативни и презентационни умения; инициативност; емоционална устойчивост; умения за анализ и вземане на решения, за поемане на отговорност;
  • Отлични умения за работа с компютър;
  • Познания в областта на автомобилната спедиция са предимство.

Предлагаме Ви:

– работа в престижна и сигурна организация с 29-годишна успешна история;

– възможност за обучение и развитие;
– работа сред екип от професионалисти;
– заплащането е обвързано и растящо, спрямо заслугите по изпълнението на задачите и резултатите;
– постоянен трудов договор, пълен осигурителен доход;
– социални придобивки (допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна).

Ако тази позиция представлява интерес за Вас, моля да изпратите актуално CV на имейл: jobs@eurosped.bg

Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.