Референтен номер: E_Sf_18

СЧЕТОВОДИТЕЛ за гр. София

OЙРОШПЕД АД е първото българско дружество за спедиция и логистика с 30 годишна успешна история. Основните дейности на дружествата в групата са: международен автомобилен транспорт, складова логистика и отдаване на складове и офис сгради под наем, въздушен и морски транспорт и спедиция, митническо обслужване и складиране, куриерски услуги и вътрешен транспорт, информационни технологии (софтуерни и хардуерни решения за логистиката).

Във връзка с увеличаване обема на работа, Ойрошпед АД предлага работа за позиция:

СЧЕТОВОДИТЕЛ

Работно място: терминал ОЙРОШПЕД в гр. София (бул. Христофор Колумб, 56)

Вашите основни задачи ще бъдат: 

  • да обработвате първични и вторични счетоводни документи (вкл. контиране в софтуера, класифициране и архивиране)
  • да изготвяте справки и декларации, свързани с НАП, НСИ
  • да подготвяте справки за мениджмънта
  • да подпомагате главния счетоводител при съставянето на годишни и периодични финансови отчети.

 

Изискванията към вас са:

  • Образование: средно-специално ИЛИ завършено висше образование в областта на счетоводството и финансите
  • Опит: минимум 1 година на подобна позиция. Предимство е предишен опит в транспортния/куриерския бранш.
  • Технически умения: Работа със счетоводен софтуер, MS Word, Excel, Outlook и интернет.

Предимство е владеенето на чужд език и опит при работа със счетоводен софтуер Rival.

От Вас очакваме:

  • да сте коректни и отговорни към възложените задачи
  • да работите със старание и внимание към детайлите
  • да имате добри организационни и комуникативни умения
  • да имате желание за работа и развитие
  • да сте стабилна, позитивна и открита личност
  • да можете да работите в екип.

Защо да изберете нас?

Предлагаме Ви:

  • постоянна и дългосрочна работа в престижна организация
  • работа в сплотен екип, професионална и динамична среда
  • възможност за обучение и развитие
  • трудов договор с пълен осигурителен доход
  • работно време 09:00 ч. – 18:00 ч. (понеделник – петък)
  • 20 дни платен годишен отпуск
  • допълнително здравно осигуряване
  • ваучери за храна
  • безплатни топли напитки, вода и плодове
  • възможност за карта Мултиспорт.

 

За да кандидатствате успешно и да бъде разгледана Вашата кандидатура, е необходимо да ни изпратите решение на следните задачи:

  1. “Извършена е спедиторска услуга по транспорт от България до Германия на стойност 500 евро. Получателят на услугата е фирма Х от Молдова. Посочете основанието за начисляване или не начисляване на ДДС при фактурирането на тази услуга и клетката от Декларацията по ДДС, в която трябва да бъде отнесена.”
  2. “Получена е фактура за извършена транспортна услуга с релация България – Турция за 200 евро. Доставчикът е ДЗЛ от ЕС. Напишете контировките на осчетоводяването на фактурата и третирането и във връзка със ЗДДС.”

Ако тази позиция представлява интерес за Вас, можете да изпратите актуална автобиография, снимка и решението на задачите по-горе на jobs@eurosped.bg, като посочвате референтния номер на длъжността.

За интервю ще поканим кандидатите, които успешно са преминали първия етап на подбора по документи.

Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.