Референтен номер: OP_B_3

OРГАНИЗАТОР ВНОС ИЗНОС И МИТНИЧЕСКИ ДОКУМЕНТИ (морски транспорт) в гр. Бургас

ОЙРОПОРТ ООД е дъщерно дружество на ОЙРОШПЕД, специализирано в осъществяването на контейнерни превози по море, групажни пратки, пристанищна логистика, корабно агентиране и терминални операции, а също така митническо представителство и интермодален транспорт.

ОЙРОПОРТ ООД е с повече от 15 години опит на пазара на логистични услуги, портови и логистичен агент на Maersk Line за България, член е на най-голямата глобална логистична мрежа WCA Inter Global и All World Shipping /NVOCC/ и извършва всички дейности по пълно логистично обслужване на компании и управление на верига за доставки на българския и международния пазар. Като част от групата ОЙРОШПЕД, обогатява гамата от предлагани услуги с куриерски и въздушни пратки, складиране /включително под митнически контрол/, както и автомобилни превози и доставка на палетни пратки в страната и чужбина.

Дружеството има офиси на пристанищата Варна и Бургас.

OЙРОПОРТ ООД обявява свободна позиция:

OРГАНИЗАТОР ВНОС ИЗНОС И МИТНИЧЕСКИ ДОКУМЕНТИ (морски транспорт)

Работно място: гр. Бургас

Вашите основни задачи ще бъдат:

  • Връзка с клиенти и организиране дейности по вноса на контейнери – търговски и морски документи, фактуриране, автопревоз до получаващо митническо учреждение или склад на клиента
  • Организиране на дейностите необходими за железопътен транспорт (интермодален), автопревози на контейнери по внос и износ, естимиране на разходи; разработване на различни видове транспорт и маршрути
  • Фактуриране към директни клиенти или контейнерна линия
  • Задействане на процедури по митнически режими внос, транзит, износ, складиране
  • Попълване на ЕАД /митнически декларации/; опростени митнически процедури
  • Формалности по внос/износ с останалите държавни органи и пристанищна администрация
  • Обмен на информация с клиентите във връзка с изготвяне на необходимите документи за поставянето на стоките под съответния митнически режим
  • Проследяване на плащанията и обработка на разходни фактури на превозвачи
  • Обработка на пристанищна документация, подготовка и издаване на приходни фактури за корабни операции, допълнителни митнически услуги и операции на контейнерния терминал.

Изискванията към вас са:

  • Опит: минимум 1 година на подобна позиция
  • Образование: предимство е висше
  • Езикови умения: Добро владеене на английски език: писмено и говоримо
  • Технически умения: Отлична компютърна грамотност.

От Вас очакваме:

  • да имате отлични организационни и комуникативни умения
  • да сте проактивни и да можете да работите с внимание към детайлите
  • да имате аналитично мислене да можете да вземате решения в динамична среда
  • да сте коректни и с нагласа за поемане на отговорност към поетите ангажименти
  • да сте стабилна, позитивна и открита личност
  • да можете да работите в екип.

Защо да изберете нас?

Предлагаме Ви:

  • постоянна и дългосрочна работа в престижна организация с креативен и мотивиран екип
  • фирмено и професионално обучение
  • транспорт до работното място
  • трудов договор с пълен осигурителен доход
  • професионална и динамична среда
  • допълнително здравно осигуряване
  • ваучери за храна
  • безплатен транспорт
  • възможност за карта Мултиспорт.

 

Ако представената професионална възможност представлява интерес за вас, можете да ни изпратите актуална автобиография и снимка на jobs@eurosped.bg, като посочвате референтния номер на длъжността.

За интервю ще поканим кандидатите, които преминат първия етап на подбора по документи.

Конфиденциалността е гарантирана. Предоставените данни, тяхната обработка и съхранение ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.