Референтен номер: OP_B_3
OРГАНИЗАТОР ВНОС ИЗНОС И МИТНИЧЕСКИ ДОКУМЕНТИ (морски транспорт) в гр. Бургас
ОЙРОПОРТ ООД е дъщерно дружество на ОЙРОШПЕД, специализирано в осъществяването на контейнерни превози по море, групажни пратки, пристанищна логистика, корабно агентиране и терминални операции, а също така митническо представителство и интермодален транспорт.
ОЙРОПОРТ ООД е с повече от 15 години опит на пазара на логистични услуги, портови и логистичен агент на Maersk Line за България, член е на най-голямата глобална логистична мрежа WCA Inter Global и All World Shipping /NVOCC/ и извършва всички дейности по пълно логистично обслужване на компании и управление на верига за доставки на българския и международния пазар. Като част от групата ОЙРОШПЕД, обогатява гамата от предлагани услуги с куриерски и въздушни пратки, складиране /включително под митнически контрол/, както и автомобилни превози и доставка на палетни пратки в страната и чужбина.
Дружеството има офиси на пристанищата Варна и Бургас.
OЙРОПОРТ ООД обявява свободна позиция:
OРГАНИЗАТОР ВНОС ИЗНОС И МИТНИЧЕСКИ ДОКУМЕНТИ (морски транспорт)
Работно място: гр. Бургас
Вашите основни задачи ще бъдат:
- Връзка с клиенти и организиране дейности по вноса на контейнери – търговски и морски документи, фактуриране, автопревоз до получаващо митническо учреждение или склад на клиента
- Организиране на дейностите необходими за железопътен транспорт (интермодален), автопревози на контейнери по внос и износ, естимиране на разходи; разработване на различни видове транспорт и маршрути
- Фактуриране към директни клиенти или контейнерна линия
- Задействане на процедури по митнически режими внос, транзит, износ, складиране
- Попълване на ЕАД /митнически декларации/; опростени митнически процедури
- Формалности по внос/износ с останалите държавни органи и пристанищна администрация
- Обмен на информация с клиентите във връзка с изготвяне на необходимите документи за поставянето на стоките под съответния митнически режим
- Проследяване на плащанията и обработка на разходни фактури на превозвачи
- Обработка на пристанищна документация, подготовка и издаване на приходни фактури за корабни операции, допълнителни митнически услуги и операции на контейнерния терминал.
Изискванията към вас са:
- Опит: минимум 1 година на подобна позиция
- Образование: предимство е висше
- Езикови умения: Добро владеене на английски език: писмено и говоримо
- Технически умения: Отлична компютърна грамотност.
От Вас очакваме:
- да имате отлични организационни и комуникативни умения
- да сте проактивни и да можете да работите с внимание към детайлите
- да имате аналитично мислене да можете да вземате решения в динамична среда
- да сте коректни и с нагласа за поемане на отговорност към поетите ангажименти
- да сте стабилна, позитивна и открита личност
- да можете да работите в екип.
Защо да изберете нас?
Предлагаме Ви:
- постоянна и дългосрочна работа в престижна организация с креативен и мотивиран екип
- фирмено и професионално обучение
- транспорт до работното място
- трудов договор с пълен осигурителен доход
- професионална и динамична среда
- допълнително здравно осигуряване
- ваучери за храна
- безплатен транспорт
- възможност за карта Мултиспорт.
Ако представената професионална възможност представлява интерес за вас, можете да ни изпратите актуална автобиография и снимка на jobs@eurosped.bg, като посочвате референтния номер на длъжността.
За интервю ще поканим кандидатите, които преминат първия етап на подбора по документи.
Конфиденциалността е гарантирана. Предоставените данни, тяхната обработка и съхранение ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.