Референтен номер: E_V_8
РЪКОВОДИТЕЛ ОФИС за нашата база в с. Слънчево до Варна
Ойрокуриер ЕООД е дъщерно дружество на ОЙРОШПЕД, специализирано в областта на куриерските услуги и вътрешния автомобилен транспорт на територията на България.
Ойрокуриер ЕООД се специализира в предлагането на спедиторски, логистични, складови, дистрибуционни и куриерски услуги от врата до врата като икономична и експресна услуга. Организира складиране и превоз на опасни товари (ADR), частични и комплектни товари, групажни пратки и палетизирани товари. Дружеството разполага с добре изградена мрежа от разпределителни центрове и договорни отношения с превозвачи в цялата страна.
Водещите ни ценности в работата са честност в отношенията, уважение към хората и доверие. Разчитаме на работата в екип и отговорността към всичко, което правим.
РЪКОВОДИТЕЛ ОФИС за нашата база в с. Слънчево до Варна
Вашите отговорности и задължения ще бъдат:
- Да организирате и ръководите дейността на офиса/базата (складова, спедиторска и куриерска дейност)
- Да правите анализи на дейността и да подготвяте отчетни документи към ръководството
- Да организирате и да осъществявате контрол на входа и изхода в склада
- Да следите за спазването на трудовата дисциплина и спазване графиците за движение на всички куриери, шофьори и външни превозвачи
- Да правите спедиця и да организирате товари от/за район Варна.
- Да организирате работата в съответствие с правилата за безопасност и да следите за спазването на всички изисквания на конвенция ADR при превоз на опасни товари;
- Да давате препоръки за подобряване качеството на процеса по товарене/разтоварване, приемане и извеждане от системата на пратки и товари, складиране, взаимоотношения с клиенти, партньори и превозвачи.
Изискванията към вас са:
- Образование: висше образование или средно с опит в бранша минимум 2 г.
- Езикови умения: добро владеене на английски език
- Технически умения: много добра компютърна грамотност, опит в работата със специализиран софтуер.
- Шофьорска книжка категория B
Предимство е да можете да работите и да имате свидетелство за управление на кари.
От Вас очакваме:
- да имате опит в управлението на хора и отлични умения за планиране и организация на работата
- да имате отлични умения за общуване и позитивно отношение към клиентите и контрагентите на организацията
- да имате аналитично мислене и да можете да работите в екип
- да сте креативни и проактивни,
- да работите с фокус върху постигане на резултати
- да сте коректни и отговорни към поетите ангажименти
- да можете да работите в динамична среда.
Защо да изберете нас?
Предлагаме Ви:
- постоянна и дългосрочна работа в престижна организация
- трудов договор с пълен осигурителен доход
- възможност за обучение и развитие
- 20 дни платен годишен отпуск, на официални празници се почива
- допълнително здравно осигуряване
- ваучери за храна
- безплатни топли напитки, вода и плодове
- работно облекло
- допълнителна застраховка “Трудов риск“
- бонус „Препоръчан служител“
- възможност за карта Мултиспорт.
Ако представената професионална възможност представлява интерес за вас, можете да ни изпратите актуална автобиография и снимка на jobs@eurosped.bg, като посочвате референтния номер на длъжността.
За интервю ще поканим одобрените кандидати.
Конфиденциалността е гарантирана. Предоставените данни, тяхната обработка и съхранение ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.