Референтен номер: E_SZ_25

РЪКОВОДИТЕЛ ОФИС за нашата база в гр. Стара Загора

Ойрокуриер ЕООД е дъщерно дружество на ОЙРОШПЕД, специализирано в областта на куриерските услуги и вътрешния автомобилен транспорт на територията на България.

Ойрокуриер ЕООД се специализира в предлагането на спедиторски, логистични, складови, дистрибуционни и куриерски услуги от врата до врата като икономична и експресна услуга. Организира складиране и превоз на опасни товари (ADR), частични и комплектни товари, групажни пратки и палетизирани товари. Дружеството разполага с добре изградена мрежа от разпределителни центрове и договорни отношения с превозвачи в цялата страна.

Водещите ни ценности в работата са честност в отношенията, уважение към хората и доверие. Разчитаме на работата в екип и отговорността към всичко, което правим.

 

РЪКОВОДИТЕЛ ОФИС за нашата база в гр. Стара Загора

Вашите отговорности и задължения ще бъдат:

  • Да организирате и ръководите дейността на офиса/базата (складова, спедиторска и куриерска дейност)
  • Да спедира и организирате товари от/за район Стара Загора.
  • Да правите анализи на дейността и да подготвяте отчетни документи към ръководството
  • Да организирате и да осъществявате контрол на входа и изхода в склада
  • Да следите за спазването на трудовата дисциплина и спазване графиците за движение на всички куриери, шофьори и външни превозвачи
  • Да правите спедиця и да организирате товари от/за район Стара Загора.
  • Да организирате работата в съответствие с правилата за безопасност и да следите за спазването на всички изисквания на конвенция ADR при превоз на опасни товари;
  • Да давате препоръки за подобряване качеството на процеса по товарене/разтоварване, приемане и извеждане от системата на пратки и товари, складиране, взаимоотношения с клиенти, партньори и превозвачи.

Изискванията към вас са:

  • Образование: висше образование или средно с опит в бранша минимум 2 г.
  • Езикови умения: добро владеене на английски език
  • Технически умения: много добра компютърна грамотност, опит в работата със специализиран софтуер.
  • Шофьорска книжка категория B

Предимство е да можете да работите и да имате свидетелство за управление на кари.

От Вас очакваме:

  • да имате опит в управлението на хора и отлични умения за планиране и организация на работата
  • да имате отлични умения за общуване и позитивно отношение към клиентите и контрагентите на организацията
  • да имате аналитично мислене и да можете да работите в екип
  • да сте креативни и проактивни
  • да работите с фокус върху постигане на резултати
  • да сте коректни и отговорни към поетите ангажименти
  • да можете да работите в динамична среда.

 

Защо да изберете нас?

Предлагаме Ви:

  • постоянна и дългосрочна работа в престижна организация
  • трудов договор с пълен осигурителен доход
  • възможност за обучение и развитие
  • 20 дни платен годишен отпуск, на официални празници се почива
  • допълнително здравно осигуряване
  • ваучери за храна
  • безплатни топли напитки, вода и плодове
  • работно облекло
  • допълнителна застраховка “Трудов риск“
  • бонус „Препоръчан служител“
  • възможност за карта Мултиспорт.

 

Ако представената професионална възможност представлява интерес за вас, можете да ни изпратите актуална автобиография и снимка на jobs@eurosped.bg, като посочвате референтния номер на длъжността.

За интервю ще поканим кандидатите, които преминат първия етап на подбора по документи.

Конфиденциалността е гарантирана. Предоставените данни, тяхната обработка и съхранение ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.