
Референтен номер: OP_B_6
Специалист продажби МОРСКИ ТРАНСПОРТ И СПЕДИЦИЯ в гр. Варна
ОЙРОПОРТ ООД е дъщерно дружество на ОЙРОШПЕД, специализирано в осъществяването на контейнерни превози по море, групажни пратки, пристанищна логистика, корабно агентиране и терминални операции, а също така митническо представителство и интермодален транспорт.
ОЙРОПОРТ ООД е с повече от 15 години опит на пазара на логистични услуги, портови и логистичен агент на Maersk Line за България, член е на най-голямата глобална логистична мрежа WCA Inter Global и All World Shipping /NVOCC/ и извършва всички дейности по пълно логистично обслужване на компании и управление на верига за доставки на българския и международния пазар. Като част от групата ОЙРОШПЕД, обогатява гамата от предлагани услуги с куриерски и въздушни пратки, складиране /включително под митнически контрол/, както и автомобилни превози и доставка на палетни пратки в страната и чужбина.
Дружеството има офиси на пристанищата Варна и Бургас.
OЙРОПОРТ ООД обявява свободна позиция за:
Специалист продажби МОРСКИ ТРАНСПОРТ И СПЕДИЦИЯ в гр. Варна
За обявената позиция, търсим високо мотивиран, динамичен и ориентиран към продажбите и клиента човек. Предлагаме възможност на подходящия кандидат да се присъедини към енергичния ни екип, да стане част от успешна компания и да допринесе за развитието на дружеството.
Вашите основни задачи ще бъдат:
- Проактивно да предлагате и извършвате продажби на услугите на дружеството.
- Да създавате дългосрочни взаимоотношения с клиентите
- Да изпълнявате поръчки за морски транспорт: от резервация на пратката до нейната доставка
- Да отговаряте на запитванията на клиентите
- Навреме и точно да обработвате заявките на клиентите
- Да договаряте търговски цени, резервации на места, точно да събирате необходимата документация за доставка
- Да разрешавате казуси и да управлявате взаимоотношенията с клиентите
- Да управлявате продажбения процес със стратегическо мислене и концепция.
- Да изготвяте оферти и да разработвате различни видове транспорт и маршрути
- Активно да търсите нови бизнес контакти и възможности за повишаване на продажбите
- Да проучвате и анализирате пазара
- Да провеждате срещи с клиенти
- Да имате задълбочено разбиране за бизнеса на клиентите, което осигурява висока стойност на предлаганите за тях услуги и решения.
От Вас очакваме:
- да сте самомотивирана и инициативна личност, която се адаптира в бързо изменяща се и конкурентна среда, като реализира много и разнообразни задачи
- да имате отлични умения за общуване
- да сте екипен играч, със способност за решаване на проблеми. Работата изисква бърза и адекватна реакция при промяна на параметри и изисквания от страна на клиенти и доставчици
- да сте способни да изграждате взаимоотношения, както с клиенти, така и с доставчици, за да се максимизират всички възможности
- да можете да идентифицирате нови бизнес възможности за увеличаване на продажбите на предлаганите услуги
- да сте коректни и с нагласа за поемане на отговорност при изпълнение на поети ангажименти.
Изискванията към вас са:
- Образование: висше
- Езикови умения: Отлично владеене на английски език: писмено и говоримо
- Технически умения: Отлични дигитални умения и работа с Офис пакет.
- Активен шофьор
Предимство са познания и опит в морските контейнерни превози.
Защо да изберете нас?
Предлагаме Ви:
- постоянна и дългосрочна работа в престижна организация с креативен и мотивиран екип
- професионална и динамична среда
- възможност за обучение и развитие
- трудов договор с пълен осигурителен доход
- допълнително здравно осигуряване
- ваучери за храна
- възможност за карта Мултиспорт.
Ако представената професионална възможност представлява интерес за вас, можете да ни изпратите актуална автобиография и снимка на jobs@eurosped.bg, като посочвате референтния номер на длъжността.
За интервю ще поканим кандидатите, които преминат първия етап на подбора по документи.
Конфиденциалността е гарантирана. Предоставените данни, тяхната обработка и съхранение ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.

