Референтен номер: OP_B_5

СЪТРУДНИК КЛИЕНТСКО ОБСЛУЖВАНЕ И ПРОДАЖБИ (морски транспорт) в гр. Варна

 

ОЙРОПОРТ ООД е дъщерно дружество на ОЙРОШПЕД, специализирано в осъществяването на контейнерни превози по море, групажни пратки, пристанищна логистика, корабно агентиране и терминални операции, а също така митническо представителство и интермодален транспорт.

ОЙРОПОРТ ООД е с повече от 15 години опит на пазара на логистични услуги, портови и логистичен агент на Maersk Line за България, член е на най-голямата глобална логистична мрежа WCA Inter Global и All World Shipping /NVOCC/ и извършва всички дейности по пълно логистично обслужване на компании и управление на верига за доставки на българския и международния пазар. Като част от групата ОЙРОШПЕД, обогатява гамата от предлагани услуги с куриерски и въздушни пратки, складиране /включително под митнически контрол/, както и автомобилни превози и доставка на палетни пратки в страната и чужбина.

Дружеството има офиси на пристанищата Варна и Бургас.

OЙРОПОРТ ООД обявява свободна позиция за:

 

СЪТРУДНИК КЛИЕНТСКО ОБСЛУЖВАНЕ И ПРОДАЖБИ (морски транспорт) в гр. Варна

Работно място: гр. Варна

Вашите основни задачи ще бъдат:

  • Ежедневен контакт и работа с клиенти (приемане и изпълнение на заявки от клиенти; обработка на заявки от клиенти, предлагане на индивидуални решения за осъществяване на транспорт)
  • Подпомагане на процеса на контактуване на нови клиенти
  • Активна комуникация с корабни линии, агенти и партньори на дружеството
  • Организация и проследяване на пратките. Транспорт на цели контейнери, консолидирани пратки внос / износ по море, мултимодален транспорт
  • Своевременно информиране на клиентите за всички етапи по движение на пратката
  • Подобряване качеството на обслужване на съществуващите клиенти на дружеството.

Изискванията към вас са:

  • Опит: опит на подобна позиция е предимство
  • Образование: висше
  • Езикови умения: Много добро владеене на английски език: писмено и говоримо
  • Технически умения: Отлични дигитални умения и работа с Офис пакет.

От Вас очакваме:

  • да имате отлични умения за общуване и организация на работата
  • да сте проактивни и да можете да работите с внимание към детайлите
  • да имате аналитично мислене да можете да вземате решения в динамична среда
  • да сте коректни и с нагласа за поемане на отговорност към поетите ангажименти
  • да сте емоционално устойчива и позитивна личност
  • да можете да работите в екип.

Защо да изберете нас?

Предлагаме Ви:

  • постоянна и дългосрочна работа в престижна организация с креативен и мотивиран екип
  • възможност за обучение и развитие
  • транспорт до работното място
  • трудов договор с пълен осигурителен доход
  • професионална и динамична среда
  • допълнително здравно осигуряване
  • ваучери за храна
  • възможност за карта Мултиспорт.

Ако представената професионална възможност представлява интерес за вас, можете да ни изпратите актуална автобиография и снимка на jobs@eurosped.bg, като посочвате референтния номер на длъжността.

За интервю ще бъдат поканени само одобрените кандидати.

Конфиденциалността е гарантирана. Предоставените данни, тяхната обработка и съхранение ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.