Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/euroznvj/public_html/wp-content/plugins/jupiter-donut/includes/helpers/minify/src/Minifier.php on line 227
Технически сътрудник международни куриерски пратки гр. София | Ойрошпед

Референтен номер: ЕС_Sf_2

ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК МЕЖДУНАРОДНИ КУРИЕРСКИ ПРАТКИ

Ойрокуриер ЕООД е дъщерно дружество на ОЙРОШПЕД, специализирано в областта на куриерските услуги и вътрешния автомобилен транспорт на територията на България.

Ойрокуриер ЕООД се специализира в предлагането на спедиторски, логистични, складови, дистрибуционни и куриерски услуги от врата до врата като икономична и експресна услуга. Организира складиране и превоз на опасни товари (ADR), частични и комплектни товари, групажни пратки и палетизирани товари. Дружеството разполага с добре изградена мрежа от разпределителни центрове и договорни отношения с превозвачи в цялата страна.

Ойрокуриер ЕООД е лицензиран представител на Skynet Worldwide Express и предлага експресни международни куриерски услуги до всяка точка на света.

Водещите ни ценности в работата са честност в отношенията, уважение към хората и доверие. Разчитаме на работата в екип и отговорността към всичко, което правим.

За нашия сплотен екип на SkyNet търсим да назначим

ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК МЕЖДУНАРОДНИ КУРИЕРСКИ ПРАТКИ

Работно място: гр. София, бул. Христофор Колумб, 56

Вашите основни задачи ще бъдат:

  • да изпълнявате оперативни задачи, свързани с организиране на дейността по доставката на международни куриерски пратки – прием на заявки от клиенти, проследяване на комуникацията по имейл, подготовка на товарителници и транспортни документи и др.
  • да проверявате за наличието на всички необходими документи за осъществяването на транспорта и доставката на пратки.
  • активно да комуникирате с клиенти, партньори и доставчици във връзка с движението на пратките
  • да съгласувате приемането и доставката на международни куриерски пратки с другите отдели и дружества в групата
  • да отговаряте на запитвания на клиентите и да им оказвате съдействие за решаване на възникнали казуси
  • да се стремите към подобряване на качеството на обслужване на клиентите
  • да проверявате съответствия във финансовите параметри при доставка на пратки
  • да работите със специализиран софтуер.

 

Изискванията към вас са:

  • свободно да общувате на английски език – писмено и говоримо
  • да имате много добра компютърна грамотност.

 

От Вас очакваме:

  • да имате много добри организационни и комуникативни умения
  • да сте мотивирани да учите и да се развивате
  • да сте коректни и отговорни към възложените задачи
  • да работите със старание и внимание към детайлите
  • да сте стабилна, позитивна и открита личност
  • да можете да работите в екип.

 

Защо да изберете нас?

Предлагаме Ви:

  • постоянна и дългосрочна работа в престижна организация
  • трудов договор с пълен осигурителен доход
  • възможност за обучение и развитие
  • професионална, приятелска и динамична среда
  • допълнително здравно осигуряване
  • ваучери за храна
  • безплатни топли напитки, вода и плодове
  • възможност за карта Мултиспорт.

 

Ако представената професионална възможност представлява интерес за вас и откривате себе си в отговорностите и задълженията за позицията, можете да ни изпратите актуална автобиография и снимка на jobs@eurosped.bg, като посочвате референтния номер на длъжността.

За интервю ще бъдат поканени само одобрените кандидати.

Конфиденциалността е гарантирана. Предоставените данни, тяхната обработка и съхранение ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.