Референтен номер: ЕС_V_2
ТЪРГОВЕЦ с опит в продажбите на куриерски и спедиторски услуги в регионален офис гр. Варна
Ойрокуриер ООД е дъщерно дружество на ОЙРОШПЕД, специализирано в областта на куриерските услуги и вътрешния автомобилен транспорт на територията на България.
Ойрокуриер ООД се специализира в предлагането на спедиторски, логистични, складови, дистрибуционни и куриерски услуги от врата до врата като икономична и експресна услуга. Организира складиране и превоз на опасни товари (ADR), частични и комплектни товари, групажни пратки и палетизирани товари. Дружеството разполага с добре изградена мрежа от разпределителни центрове и договорни отношения с превозвачи в цялата страна.
Ойрокуриер ООД е лицензиран представител на Skynet Worldwide Express и предлага експресни международни куриерски услуги до всяка точка на света.
Водещите ни ценности в работата са честност в отношенията, уважение към хората и доверие. Разчитаме на работата в екип и отговорността към всичко, което правим.
Във връзка с разширяване на дейността, Ойрокуриер ООД обявява свободна позиция за ТЪРГОВЕЦ с опит в продажбите на куриерски и спедиторски услуги за района на Източна България и Черноморски регион
ТЪРГОВЕЦ с опит в продажбите на куриерски и спедиторски услуги в регионален офис гр. Варна
Работно място: регионален офис гр. Варна
Вашите основни задачи ще бъдат:
- проактивно да предлагате продуктовото портфолио на ОЙРОШПЕД
- да следите за постигането на търговските цели
- да създавате дългосрочни взаимоотношения с клиентите и партньорите на дружеството
- да проучвате тенденциите в сектора, да анализирате пазара и бизнеса на клиентите, за подобряване на качеството и обхвата на предлаганите услуги и решения
- да се стремите да подобрявате качеството на обслужване на съществуващите клиенти на дружеството и да привличате нови клиенти
- да осигурявате качествено и комплексно съдействие на клиентите относно услугите на дружеството
- да поддържате търговската информация за клиентите в специален софтуер
- да следите за своевременното фактуриране на договорените услуги и да проследявате плащания от крайните клиенти
- да планирате и провеждате срещи с клиенти лице в лице.
Изискванията към вас са:
- Професионален опит в продажба на куриерски или спедиторски услуги
- Образование: предимство е висше
- Чужди езици: предимство е добро владеене на английски език
- Много добра компютърна грамотност
- Активен шофьор.
От Вас очакваме:
- да сте проактивни и да сте ориентирани към постигане на резултати
- да имате отлични презентационни умения и аналитично мислене
- да можете да вземате бързи и адекватни решения в динамична среда
- да можете да водите преговори и да дефинирате нуждите на клиента
- да имате отлични комуникационни и междуличностни умения
- да сте коректни и отговорни към поетите ангажименти
- да имате желание за работа и развитие
- да можете да работите в екип.
Защо да изберете нас?
Предлагаме Ви:
- постоянна и дългосрочна работа в престижна организация
- професионална и динамична среда
- мотивиращо възнаграждение, обвързано с резултатите
- трудов договор с пълен осигурителен доход
- възможност за обучение и развитие
- допълнително здравно осигуряване
- ваучери за храна
- възможност за карта Мултиспорт.
Ако представената професионална възможност представлява интерес за вас и откривате себе си в отговорностите и задълженията за позицията, можете да ни изпратите актуална автобиография и снимка на jobs@eurosped.bg, като посочвате референтния номер на длъжността.
За интервю ще бъдат поканени само одобрените кандидати.
Конфиденциалността е гарантирана. Предоставените данни, тяхната обработка и съхранение ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.