Референтен номер: ЕС_V_2

ТЪРГОВЕЦ с опит в продажбите на куриерски и спедиторски услуги в регионален офис гр. Варна

Ойрокуриер ЕООД е дъщерно дружество на ОЙРОШПЕД, специализирано в областта на куриерските услуги и вътрешния автомобилен транспорт на територията на България.

Ойрокуриер ЕООД се специализира в предлагането на спедиторски, логистични, складови, дистрибуционни и куриерски услуги от врата до врата като икономична и експресна услуга. Организира складиране и превоз на опасни товари (ADR), частични и комплектни товари, групажни пратки и палетизирани товари. Дружеството разполага с добре изградена мрежа от разпределителни центрове и договорни отношения с превозвачи в цялата страна.

Ойрокуриер ЕООД е лицензиран представител на Skynet Worldwide Express и предлага експресни международни куриерски услуги до всяка точка на света.

Водещите ни ценности в работата са честност в отношенията, уважение към хората и доверие. Разчитаме на работата в екип и отговорността към всичко, което правим.

Във връзка с разширяване на дейността, Ойрокуриер ЕООД обявява свободна позиция за ТЪРГОВЕЦ с опит в продажбите на куриерски и спедиторски услуги за района на Източна България и Черноморски регион

ТЪРГОВЕЦ с опит в продажбите на куриерски и спедиторски услуги в регионален офис гр. Варна

Работно място: регионален офис гр. Варна

Вашите основни задачи ще бъдат:

  • проактивно да предлагате продуктовото портфолио на ОЙРОШПЕД
  • да следите за постигането на търговските цели
  • да създавате дългосрочни взаимоотношения с клиентите и партньорите на дружеството
  • да проучвате тенденциите в сектора, да анализирате пазара и бизнеса на клиентите, за подобряване на качеството и обхвата на предлаганите услуги и решения
  • да се стремите да подобрявате качеството на обслужване на съществуващите клиенти на дружеството и да привличате нови клиенти
  • да осигурявате качествено и комплексно съдействие на клиентите относно услугите на дружеството
  • да поддържате търговската информация за клиентите в специален софтуер
  • да следите за своевременното фактуриране на договорените услуги и да проследявате плащания от крайните клиенти
  • да планирате и провеждате срещи с клиенти лице в лице.

Изискванията към вас са:

  • Професионален опит в продажба на куриерски или спедиторски услуги
  • Образование: предимство е висше
  • Чужди езици: предимство е добро владеене на английски език
  • Много добра компютърна грамотност
  • Активен шофьор.

От Вас очакваме:

  • да сте проактивни и да сте ориентирани към постигане на резултати
  • да имате отлични презентационни умения и аналитично мислене
  • да можете да вземате бързи и адекватни решения в динамична среда
  • да можете да водите преговори и да дефинирате нуждите на клиента
  • да имате отлични комуникационни и междуличностни умения
  • да сте коректни и отговорни към поетите ангажименти
  • да имате желание за работа и развитие
  • да можете да работите в екип.

Защо да изберете нас?

Предлагаме Ви:

  • постоянна и дългосрочна работа в престижна организация
  • професионална и динамична среда
  • мотивиращо възнаграждение, обвързано с резултатите
  • трудов договор с пълен осигурителен доход
  • възможност за обучение и развитие
  • допълнително здравно осигуряване
  • ваучери за храна
  • възможност за карта Мултиспорт.

Ако представената професионална възможност представлява интерес за вас и откривате себе си в отговорностите и задълженията за позицията, можете да ни изпратите актуална автобиография и снимка на jobs@eurosped.bg, като посочвате референтния номер на длъжността.

 

За интервю ще бъдат поканени само одобрените кандидати.

Конфиденциалността е гарантирана. Предоставените данни, тяхната обработка и съхранение ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.