Техникъл Сълюшън ООД е дружество с предмет на дейност разработването и поддръжката на индивидуални софтуерни и хардуерни решения за бизнеса и обществото. Част е от групата на ОЙРОШПЕД и работи в партньорство с австрийска софтуерна компания. Във връзка с разширяване на дейността повишаване качеството на предлаганите услугите, търси да назначи:
ПРОГРАМИСТ
ТЕХНИЧЕСКИ ПОЗНАНИЯ:
Познание Ниво Описание
SQL Минимум средно [10] Познаване на MySQL e предимство.
PHP Минимум средно [10] Желателно е кандидатът да има предишен опит в изграждането на проекти на PHP
JavaScript/jQuery Основно [3] Предишен опит е предимство
Bash/Perl/Python Основно [2] Предишен опит е предимство
Java (Swift) Основно [5] Опит в изграждането на Android апликация е предимство
Linux OS Основно [2] Познания по поддръжка и управление на сървъри на Linux
TCP/IP Основно [2] Познания по изграждането на мрежа
ДОПЪЛНИТЕЛНИ КАЧЕСТВА И УМЕНИЯ:
· Работен английски език (писмено и говоримо)
· Умения за работа в екип
· Креативност
· Ефективно управление на времето и задачите
· Способност за работа в динамична среда
· Нагласа за поемане на отговорност
· Желание за учене и развитие.
ПРЕДЛАГАМЕ:
· Работа във организация с изградени традиции и с дългогодишна успешна история
· Подкрепяща работна среда с креативен и мотивиран екип
· Въвеждащо обучение
· Гъвкаво работно време
· Продължаващо професионално обучение и възможност за повишаване на квалификацията
· Добро възнаграждение, обвързано с личните резултати
· Трудов договор с пълен осигурителен доход
· Социални придобивки (допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна).
Ако тази позиция представлява интерес за Вас:
· Препоръчваме ви да направите самооценка на техническите си познания. В квадратните скоби на колона Ниво ще откриете точките, които съответното познание ви носи. Необходими са Ви минимум 20 точки. · Моля да изпратите актуално CV на jobs@technical-solution.biz, като в него опишете Вашия предишен опит и нивото на изискуемите технически познания.
Първият етап на по подбора ще бъде по документи.
За втория етап, одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю и тест.
Конфиденциалността е гарантирана. Предоставените данни, тяхната обработка и съхранение ще се извършва в съответствие със Закона за защита на личните данни
ПРАКТИКИ НА РАБОТА
Ойрошпед осигурява управлението на веригата на доставки, като насърчава прилагането на следните добри практики от световна класа:
- Прогнозиране – основен процес, базиран на събиране на данни за минали периоди с оглед планиране на дейностите и осигуряването им
- Сътрудничество вътре в организацията, споделяне и управление на знания
- Измерване на ключови показатели на изпълнението с оглед оценявне на ефективността
- Гъвкавост при предлагането на услуги – способност за бързо префигуриране на операции при специфични изисквания от страна на клиент
- Използване на оптимални програмни продукти и ИТ услуги с цел оптимизиране на процесите, осигуряване на лесна проследимост и минимизиране на вероятността от допускане на грешки
- Външно сътрудничество с основен фокус върху взаимоотношения с партньори, клиенти, доставчици
- Верига на стойността, чрез която с всяка предлагана услуга добавяме стойност за клиента и осигуряваме конкурентно предимство
- Изградена система за приемане, обработка и обратна информация към клиента при рекламация, оплакване, сигнал
- Няколко локални центъра, осигуряващи адаптивни 3PL и 4PL решения и непрекъсваемост на процесите
ПРАКТИКИ НА РАБОТА
Ойрошпед осигурява управлението на веригата на доставки, като насърчава прилагането на следните добри практики от световна класа:
- Прогнозиране – основен процес, базиран на събиране на данни за минали периоди с оглед планиране на дейностите и осигуряването им
- Сътрудничество вътре в организацията, споделяне и управление на знания
- Измерване на ключови показатели на изпълнението с оглед оценявне на ефективността
- Гъвкавост при предлагането на услуги – способност за бързо префигуриране на операции при специфични изисквания от страна на клиент
- Използване на оптимални програмни продукти и ИТ услуги с цел оптимизиране на процесите, осигуряване на лесна проследимост и минимизиране на вероятността от допускане на грешки
- Външно сътрудничество с основен фокус върху взаимоотношения с партньори, клиенти, доставчици
- Верига на стойността, чрез която с всяка предлагана услуга добавяме стойност за клиента и осигуряваме конкурентно предимство
- Изградена система за приемане, обработка и обратна информация към клиента при рекламация, оплакване, сигнал
- Няколко локални центъра, осигуряващи адаптивни 3PL и 4PL решения и непрекъсваемост на процесите